Logo
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. BLOG
  3. Stick Mobility
  4. Cviky s tyčami Stick Mobility, ktoré by ste mali zaradiť do svojho tréningu - 4. časť.
11.03.2019

Cviky s tyčami Stick Mobility, ktoré by ste mali zaradiť do svojho tréningu - 4. časť.

1. SLAP SHOT (ODPAL)

BENEFITY:

• Mobilizuje ramenný komplex, hrudnú chrbticu, členky a boky.
• Strečuje hrudník, adduktory, hamstringy, trup, latissimy a medzirebrové svaly.
• Posilňuje nohy a celý trup.
• Koordinuje posúvanie do strán, otáčanie a bedrové ohýbanie; zlešuje pohyb do drepu a bočného výpadu.

PRE KOHO TO JE?
Cvik je skvelý pre športovcov bojových umení, golfistov, bejzbalistov, futbalistov, vzpieračov, hokejistov a triatlonistov.

KROK PO KROKU:
KROK 1:
Dajte si pružnú tyč Stick Mobility za chrbát do stredu chrbtice. Rozkročte sa na 2x šírku vašich ramien.
KROK 2: Predkloňte sa v bedrách.
KROK 3: Rotujte tyčov až kým ju nezapriete o zem v strede medzi rozkročenými nohami.
KROK 4: Držte tyč pevne zapretú do zeme a začnite presúvať váhu z jednej nohy na druhú.

KROK 5: Vykonajte 10-12 opakovaní a opakujte na druhú stranu.

text je voľným prekladom z manuálu Stick Mobility Instructional Flyer for Begginners (Peťo)

Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi

Design by FITCORE.sk

SHOWROOM

Všetky nami ponúkané produkty si môžete pozrieť a vyskúšať 

v Košiciach na Uherovej 13, v športovo-kondičnom centre Elite Sport Centre.

FITCORE.sk
Mgr. Peter Sisik
Mgr. Peter Sisik
 
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.