Logo
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE »
  3. Reklamačný poriadok

Článok I

Právo na uplatnenie reklamácie

Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru vada, má spotrebiteľ právo vadu reklamovať pre rozpor so spotrebiteľskou kúpnou zmluvou. Pre správne posúdenie reklamácie je nutné, aby reklamovaný tovar bol čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami.

Spotrebiteľ je povinný pri používaní tovaru dodržiavať okrem všeobecne známych pravidiel, rovnako aj podmienky stanovené pre používanie tovaru v záručnom liste alebo návodu na použitie, užívať a ošetrovať tovar v súlade s jeho prirodzenou životnosťou a ďalej nesmie porušiť plomby, ak je tovar zaplombovaný.


Článok II

Miesto uplatnenia reklamácie

Spotrebiteľ uplatňuje reklamáciu v UniSol s.r.o. (ďalej len predávajúci).

Ak je v záručnom liste uvedený podnik určený k vykonaniu opravy, ktorý je v mieste prevádzky predávajúceho, alebo v mieste pre spotrebiteľa bližšom a spotrebiteľ nemieni od spotrebiteľskej kúpnej zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie kúpnej ceny, uplatní právo na opravu u podniku určeného k vykonaniu opravy. Tým uplatnil právo zo záruky.

Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (pokladničný blok, faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil. V takom prípade sa reklamácia musí prijať, pričom sa na tovar poskytne 24-mesačná záruka, nie však dlhšia, hoci takáto dlhšia záručná doba mohla byť vyznačená v stratenom záručnom liste.


Článok III

Zodpovednosť predávajúceho

Pri predaji tovaru predávajúci zodpovedá za to, že tovar je v súlade so spotrebiteľskou kúpnou zmluvou, t.j. že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti zmluvou požadované, predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom popisované, alebo na základe nimi vykonanej reklamy očakávané, príp. akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám, právnym predpisom, je v určenom zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pri použití veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.

Ak tovar pri prevzatí spotrebiteľom má vady, je v rozpore so spotrebiteľskou kúpnou zmluvou.

Predávajúci zodpovedá spotrebiteľovi za vady, ktoré sa prejavujú ako rozpor so spotrebiteľskou kúpnou zmluvou po prevzatí tovaru v záručnej dobe. Pri vadách tovaru, ktoré sa prejavia do 6 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim, platí, že tovar mal vadu už pri predaji, ak predávajúci nepreukáže opak. Predávajúci v takom prípade zodpovedá za vadu bez toho, aby sa museli skúmať podmienky záručnej doby.

Predávajúci nezodpovedá za rozpor s spotrebiteľskou kúpnou zmluvou, ak:

– spotrebiteľ vadu tovaru spôsobil sám,

– spotrebiteľ pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel,

– reklamácia spotrebiteľa odporuje povahe tovaru, hlavne uplynutiu doby trvanlivosti tovaru,

– sa preukáže, že ide o rozpor so spotrebiteľskou kúpnou zmluvou.

Predávajúci nezodpovedá za vady:

– pre ktoré bola poskytnutá zľava z ceny tovaru,

– ktoré vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru, jeho nesprávnym či nadmerným používaním, alebo po uplynutí doby životnosti tovaru,

– spojené s porušením ochrannej plomby na tovare,

– spôsobené zásahom neoprávnenej osoby na tovar alebo jeho súčasť

– na ktoré prišiel kupujúci po prevzatí tovaru a boli spôsobené mechanickým poškodením, pokiaľ sa nedá určiť kedy k poškodeniu došlo, alebo ak je oprávnené podozrenie, že takéto poškodenie spôsobil kupujúci nesprávnym, alebo neopatrným zaobchádzaním s tovarom.

O prijatej reklamácii sa musí zákazníkovi vystaviť doklad s uvedením dátumu, kedy sa reklamácia uplatnila, aký tovar je reklamovaný, kedy a kde bol reklamovaný tovar zakúpený, ceny, za akú bol tovar zakúpený.

Novinky z nášho blogu

Cviky s tyčami Stick Mobility, ktoré by ste mali zaradiť do svojho tréningu - 4. časť.
11.03.2019 Stick Mobility
Cviky s tyčami Stick Mobility, ktoré by ste mali zaradiť do svojho tréningu - 4. časť.
Jednou z mylných predstáv o mobilite je to, že musíte byť veľmi flexibilní. Flexibilita je len zlomok rovnice. BYŤ SCHOPNÝ POHYBOVAŤ SA DOBRE JE KOMBI... čítať celé
Cviky s tyčami Stick Mobility, ktoré by ste mali zaradiť do svojho tréningu - 3. časť.
26.02.2019 Stick Mobility
Cviky s tyčami Stick Mobility, ktoré by ste mali zaradiť do svojho tréningu - 3. časť.
Jednou z mylných predstáv o mobilite je to, že musíte byť veľmi flexibilní. Flexibilita je len zlomok rovnice. BYŤ SCHOPNÝ POHYBOVAŤ SA DOBRE JE KOMBI... čítať celé
Cviky s tyčami Stick Mobility, ktoré by ste mali zaradiť do svojho tréningu - 2. časť.
18.02.2019 Stick Mobility
Cviky s tyčami Stick Mobility, ktoré by ste mali zaradiť do svojho tréningu - 2. časť.
Tréning mobility je často prehliadaný ako základná súčasť výkonnosti, pretože väčšina športovcov sa obmedzuje na silu a kardiovaskulárny tréning. Trén... čítať celé
Cviky s tyčami Stick Mobility, ktoré by ste mali zaradiť do svojho tréningu - 1. časť.
10.02.2019 Stick Mobility
Cviky s tyčami Stick Mobility, ktoré by ste mali zaradiť do svojho tréningu - 1. časť.
VŠETKO ZAČÍNA MOBILITOU. Nezáleží na tom aké sú vaše športové ciele - vaša schopnosť hýbať sa dobre priamo ovplyvňuje váš úspech. čítať celé

Design by FITCORE.sk

SHOWROOM

Všetky nami ponúkané produkty si môžete pozrieť a vyskúšať 

v Košiciach na Uherovej 13, v športovo-kondičnom centre Elite Sport Centre.

FITCORE.sk
Mgr. Peter Sisik
Mgr. Peter Sisik
 
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.